فرماندار خرمشهر: اعضای شورای شهر ضربات سنگینی به خرمشهر زدند

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: اعضای این دوره شورای شهر ضربات سنگینی به این شهرستان زدند.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، در خصوص مشکلات اخیر اعضای شورای شهر و شهرداری خرمشهر اظهار کرد: شورای شهر خرمشهر و مسائل و مشکلات آن مسئله جدیدی نیست و از همان ابتدا مشکلاتی داشتند و با افزایش دوره آنها به شش سال این مشکلات حادتر شد.

وی افزود: برای نمونه در مسئله انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر در سال گذشته در حالی که در اکثر شهرها انتخابات در اردیبهشت ماه برگزار شد در خرمشهر این مسئله تا شهریورماه ادامه داشت.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: با وجود مشغله زیاد بارها اعضا را برای برگزاری جلسه به منظور اتفاق نظر برای انتخاب هیئت رئیسه خرمشهر دعوت کردم اما هربار با غیبت تعدادی این جلسه تشکیل نمی‌شد تا سرانجام پس از مدت‌ها و صرف وقت بسیار انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

* مردم مقصرند

حسینی در ادامه تصریح کرد: اعتقاد دارم در این مشکلاتی که در خصوص اعضای شورای شهر ایجاد شده خود مردم مقصر هستند.

وی اضافه کرد: متاسفانه مردم در انتخاب خود دقت نمی‌کنند و بدون توجه به توانایی فرد تنها بر اساس مسائل طایفه‌ای و فامیلی رای می‌دهند و نتیجه این چنین می‌شود.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان‌کرد: در هر خانواده‌ای حداقل یک نفر با تحصیلات عالی وجود دارد که می‌تواند سایر اعضای خانواده را در زمینه انتخاب درست راهنمایی کند. در مسائل شهر نباید دیدگاه شخصی‌گرایانه داشت بلکه مصالح شهر را در نظر گرفت و بر اساس آن به انتخاب پرداخت.

* اعضای شورای شهر ضربات سنگینی به خرمشهر زدند

وی تصریح کرد: دولت اعتبارات بسیار مناسبی را برای عمران و آبادانی خرمشهر اختصاص داده است.

فرماندار خرمشهر اضافه کرد: اگر خرمشهر امروز با این مشکلات مواجه شده است به دلیل ضربات سنگینی است که اعضای شورای شهر به آن زدند.

حسینی خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون شهرداری با ۷۰۰ نفر نیروی مازاد مواجه است آیا اینها از راهی جز با سفارش وارد مجموعه شهرداری شده‌اند؟

وی در ادامه گفت: در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در خرمشهر کارهای بسیار بزرگی انجام شده است اما به دلیل مسائل این چنینی در شهر مردم از وضعیت خدمات رسانی‌ها ناراضی هستند.

* آنها را به خون شهدا سوگند دادم فایده‌ای نداشت

فرماندار خرمشهر در ادامه با بیان اینکه من به عنوان فرماندار این شهر داروغه نیستم تصریح کرد: نمی‌دانم باید با این اعضای شورای شهر چکار کرد؟

حسینی افزود: بارها اعضای شورای شهر را به خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ائمه اطهار و خانه خدا سوگند دادم که این اختلافات را کنار بگذارند و با توجه به نیازهای خرمشهر برای مردم کار کنند اما متاسفانه انگار نه انگار که صحبتی با آنها شده است.

فرماندار خرمشهر در ادامه تصریح کرد: در شهر اهواز نیز شورای شهر این مشکلات را ایجاد کرده بود اما با انحلال آن اکنون شهرداری به راحتی در حال انجام کار است و شاهد تحولات خوبی در حوزه خدمات شهری در این شهرستان هستیم.

حسینی در پایان با بیان اینکه کارکردن در خرمشهر طاقت‌فرساست خاطرنشان‌کرد: باتوجه به نیازها و کمبودهای موجود در خرمشهر باید بسیار تلاش کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *