حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در شهرستان هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری هندیجان “رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در این سفر از چندین طرح در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی از جمله پروژه مجتمع ۳۹۵ هکتاری پرورش میگو هندیجان جنوبی واقع در جاده امامزاده میرنعمان و پروژه مجتمع پرورش میگو ۱۱۱۱ هکتاری هندیجان شمالی واقع در جاده بندر سجافی بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در این بازدید ضمن تاکید بر تکمیل پروژه های فوق،از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفتند و خواهان مرتفع نمودن مشکلات موجود توسط دستگاه های اجرایی ذیربط شدند.

بویری فرماندار هندیجان نیز در این بازدید ضمن تشریح پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات موجود و پیشرفت این طرح ها با توجه به نقش حائزاهمیتی که در رونق اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان دارند،خواستار اهتمام دستگاههای ذی ربط استانی در جهت تسهیل و رفع موانع موجود شدند.

رضا فتوحی سپس در ادامه سفر به شهرستان هندیجان از بندر و گمرک سجافی بازدید کردند.

وی با حضور در بندر سجافی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه موجود در شهرستان هندیجان خاطرنشان کردند:فعالیتهای اقتصادی موجود در گمرک و بندر سجافی که مطابق قوانین و مصوبات ملی و استانی نقش مهمی در توسعه،اشتغال و معیشت مردم هندیجان دارد باید مورد حمایت قرار گرفته و استمرار داشته باشد.

ایشان درپایان با اشاره به ایجاد ظرفیت برای صادرات کالا و محصولات داخلی گفتند:بندر سجافی با توجه به موقعیت ویژه ای که دارد باید در حوزه صادرات کالاهای غیرنفتی نیز مورد استفاده و بهره برداری بهینه قرار بگیرد.