مصدومیت ۲ نفر در واژگونی تریلی ولوو در محور اهواز – اندیمشک + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو تریلی ولوو حامل بار در مسیر جاده اهواز اندیمشک بعد از پلیس راه و مصدومیت دو سرنشین آن خبرداد.

به گزارش خورنا ابراهیم قنبری با بیان این خبر اظهار کرد: بیست و یکم آذرماه سال جاری ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو تریلی ولوو در مسیر جاده اهواز اندیمشک بعد از پلیس راه اطلاع رسانی شد.
وی بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.
قنبری اظهارکرد: خودرو تریلی ولوو حامل بار به علت بی احتیاطی راننده واژگون شد.
وی افزود:آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر ، با استفاده از ابزار نجات راننده و سرنشین مصدوم را که در اتاقک خودرو تریلی ولوو گیر افتاده بودند رها سازی کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی و ایمن سازی مسیر به ایستگاه آتش نشانی بازگشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ص سلام چون تریلر از سمت اندیمشک به سمت اهواز می آمده پس نوشته شود: «محور اندیمشک-اهواز». بنده سر صحنه بودم، خدا شاهده که چقدر امدادگران پر تلاش، حرص و جوش داشتند برای نجات افراد. چقدر زحمات آنان، دور از چشم ما می باشد. خدا آنان و خانواده شان را سلامت بدهد و سالم نگه دارد. قابل توجه افرادی که با خیال راحت، نزدیک جاده، اتراق و توقف دارند مثلا جهت استراحت و یا صرف غذا، هر چند زمان آن بسیار کوتاه باشد.