اختتامیه دومین جشنواره استعدادیایی پتروماه بندرماهشهر

دومین جشنواره استعدادیابی پتروماه بندرماهشهر با حضور فرماندار شهرستان بندرماهشهر، مدیرعامل و مسئول امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، تعدادی از روسای ادارات شهرستان و خانواده فینالیست های این دوره از جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، علیرضا محمودی شاد رییس واحد فرهنگی عملیات غیرصنعتی با تاکید بر استمرار اینگونه جشنواره ها گفت: اختتامیه دور دوم جشنواره پتروماه از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از پتروشیمی های منطقه با مشارکت تمام مردم شهرستان بندرماهشهر برگزار و تا ماه آینده فراخوان جشنواره بعدی را اعلام خواهیم کرد.

مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی با ابراز خرسندی از دستیابی به اهداف این جشنواره از جمله شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر بیان داشت: در دوره گذشته جوانان مستعد بندرماهشهر توانستند با حضور در این جشنواره، به صدا و سیمای خوزستان راه پیدا کرده و یا در مراسمات مختلف منطقه ای از این عزیزان دعوت به عمل آید که این اتفاق یکی از اهداف ما در برگزاری چنین جشنواره هایی خواهد بود.

علیرضا محمودی شاد اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه بتوانیم در راستای شناسایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر، با هدف ارتقای این استعدادها تا رسیدن به سطح استانی و ملی دست یابیم.

در پایان جشنواره مقام اول سونیا دشتی در بخش شاهنامه خوانی، مقام دوم آروین محمودی در بخش خوانندگی و مقام سوم بصورت مشترک سوگند قدری در بخش نقاشی و فاطمه طیبی در بخش مجری گری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *