رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:

مرگ ۴۴۲ نفر طی هشت ماه در تصادفات جاده‌ای خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد: در هشت ماهه نخست سالجاری ۴۴۲ نفر براثر تصادفات جاده‌ای در استان فوت شده است که این آمار نسبت به سال گذشته ۴۰ نفر افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سرهنگ رضا دولتشاهی امروز دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در دومین نشست شورای راهبردی کاهش تصادفات خوزستان گفت: امسال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان به شدت افزایش یافته است که یکی از علل اصلی آن کاهش ممنوعیت‌های کرونایی مربوط به ترددهای بین شهری است.

وی با بیان اینکه ۱۳۳ کیلومتر آزاد راه در خوزستان وجود دارد اظهار کرد: ۱۰۳ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان نصب شده است که در حال حاضر ۸۰ تای آنها فعال می‌باشد.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در هشت ماهه نخست سالجاری ۴۴۲ نفر براثر تصادفات جاده‌ای در استان فوت شده است که این آمار نسبت به سال گذشته ۴۰ نفر افزایش دارد.

دولتشاهی عنوان کرد: ۶۲ درصد تصادفات جاده‌ای استان در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد که اگر بتوانیم این محدوده را ایمن سازی کنیم بخش عمده‌ای از مشکل حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: محور اهواز به اندیمشک دارای بیشترین تعداد حوادث رانندگی در هشت ماهه نخست سالجاری است که پس از آن محورهای اندیمشک به شاوور و بهبهان به رامهرمز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.