استاندار خوزستان:

ظرف ۲ سال جاده‌های اتصال خوزستان به مرکز و شرق کشور چهار بانده می شوند

استاندار خوزستان گفت: در قالب مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به استان، دو جاده مهم و اصلی که خوزستان را به مناطق مرکزی و شرقی کشور متصل می‌کنند ظرف دو سال آینده چهار بانده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان امروز دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در حاشیه دومین نشست شورای راهبردی کاهش تصادفات استان در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه در مورد راهکارهای کاهش تصادفات جاده‌ای و بهبود وضعیت ترافیکی راههای برون و درون شهری استان بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

وی عنوان کرد: در قالب مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به استان، دو جاده مهم و اصلی که خوزستان را از طریق چهار محال و بختیاری و گچساران به مناطق مرکزی و شرقی کشور متصل می‌کنند ظرف دو سال آینده چهار بانده خواهند شد که چهار بانده شدن آنها می‌تواند نقش موثری در رونق تجارت و توسعه سرمایه گذاری استان و کشور داشته باشد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: همچنین در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نفت نیز هفت هزار میلیارد تومان در این سفر مصوب شده بود که دو هزار میلیارد تومان آن امسال و مابقی نیز طی دو سال آینده در اختیار استان قرار خواهد گرفت.