امام جمعه هندیجان؛ در گام دوم انقلاب و برای داشتن ایران قوی بیش از پیش به دانشجوی تراز انقلاب نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری خورنا “حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه های این هفته ضمن گرامیداشت روز دانشجو به بیان برخی از ویژگیهای دانشجوی تراز انقلاب از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و ارتباط با خدا و مطالعه کتب خوب و داشتن قدرت تفکر و تحلیل و تلاش برای عبور از مرزهای دانش و داشتن صراحت و صداقت و حق پذیری و احساس مسئولیت به آرمانهای دانشجویی یعنی مساله علم و عدالتخواهی و مطالبه گری و آزاداندیشی را از جمله این ویژگی ها بر شمرد.

ایشان با اشاره به گام دوم انقلاب اظهار داشت؛ ما در گام دوم انقلاب بیش از پیش به دانشجوی تراز انقلاب نیاز داریم، دانشجویانی که هم در عرصه تولید علم جهاد علمی داشته باشند و هم در عرصه فهم و درک مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و بین المللی با روشن بینی و آگاهی اهل تجزیه و تحلیل صحیح و دقیق باشند.

حسینی امام جمعه هندیجان اضافه نمود مطمئنا ما برای داشتن ایران قوی باید در عرصه تولید علم و فن آوری و با تکیه بر دانشگاهها و دانشجویان خود و شرکت های دانش بنیان به این هدف و مطالبه مهم برسیم.

وی در پایان گفت امروز تولید قدرت در جهان منوط به تولید علم است و در واقع کشورهای قدرتمند کشورهایی هستند که در مولفه های مختلف علمی پیشرو و پیشتاز هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *