یک جایزه بزرگ و بک نشان طلا دست‌آورد کودکان نقاش خوزستانی از رومانی

دو عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی یک جایزه بزرگ و یک نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند.

به گزارش خورنا و به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مسابقه کیمیا پوررضایی۹ ساله، عضو مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان استان خوزستان جایزه بزرگ و دیپلم افتخار را از آن خود کرد.
پور رضایی از اعضای فعال هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان است که زیر نظر ناهید مهران‌فر مربی هنری این نهاد فرهنگی در این مسابقه بین المللی شرکت کرد و به این مهم دست یافت.
بر اساس این خبر، «نیروانا روستایی» ۱۰ ساله دیگر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان اهواز اهواز نیز، از مسابقه بین‌المللی رومانی نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کرد.این کودک خوزستانی از شاگردان شیرین فتحی مربی آزاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز است و که توانسته در این رویداد بین المللی افتخار آفرینی کند.

گفتنی است؛ این مسابقه با موضوع «شهر و محل زندگی شما» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور، ۱۰ کودک ایرانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور موفق به کسب جایزه، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۰ اثر در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی با موضوع «شهر و محل زندگی شما» شرکت کرد.