فرماندار جدید اهواز: من یک نیروی جهادی و انقلابی هستم

فرماندار جدید اهواز عنوان کرد: من با تاسی از رهبر انقلاب اعلام می‌کنم که من در خدمت به مردم دیپلمات نیستم بلکه یک نیروی جهادی و انقلابی هستم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز مسعود فلاحی عصر امروز چهارشنبه یازده آذر ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهواز گفت: رسم بر اینست که در خوزستان از تو می‌پرسند کجایی هستی و از چه طایفه‌ای می‌باشی ولی اگر کسی این را سئوال را از من بکند می‌گویم از طایفه سردار دلها قاسم سلیمانی، سردار علی هاشمی، شهید علیخانی، شهید بهنام محمدی، شهید هادی کجباف و سایر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستم.

وی شهدا را صاحب یک فرهنگ و تفکر متعالی دانست و یادآور شد: من اگر امروز وارد این مسئولیت جدید شده‌ام به دلیل آنست که تفکر دولت جدید را بسیار ارزشی و نزدیک به تفکر شهدا می‌دانم.

فرماندار جدید اهواز عنوان کرد: من با تاسی از رهبر انقلاب اعلام می‌کنم که من در خدمت به مردم دیپلمات نیستم بلکه یک نیروی جهادی و انقلابی هستم.

فلاحی بیان کرد: امروز خدمت به مردم یکی از راههای مبارزه با دشمن است و لذا هدف اصلی من در پذیرش این مسئولیت چیزی جز خدمت به مردمی نیست که در همه دوره‌ها در پای انقلاب و آرمانهای آن ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات گذشته به تفکر انقلابی و جهادی رای دادند اظهار کرد: از خداوند می‌خواهم که در انجام این مسئولیت جدید مرا یاری کند که بتوانم سرباز کوچک این مردم باشم و به وصیت شهدا نیز عمل کنم.

فرماندار جدید اهواز در پایان گفت: امیدوارم که در این مسئولیت مهم بتوانیم با همکاری و کمک نخبگان و فرهیختگان جامعه قدمهای مثبتی را در زمینه رفع مسائل و مشکلات کلانشهر اهواز برداریم.