پیش‌بینی تحقق سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در شرکت فولاد اکسین خوزستان

نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت شرکت اکسین گفت: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و امسال به اهداف پیش بینی شده خواهیم رسید و ممکن است به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود برسیم.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین محمدحسین ایزدیان امروز (۹ آذر) در مراسم آغاز به کار نورد ورق API ۵LX۸۰PSL۲ در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: امروز دستاورد خیلی بزرگی را در این شرکت شاهد بودیم و آن هم تولید ورق‌های API ۵LX۸۰PSL۲ برای اولین بار در کشور است. با تولید این ورق‌ها تا ۱۵ درصد در مصرف فولاد صرفه‌جویی خواهیم داشت و این باعث کاهش هزینه پروژه‌ها خواهد شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و امسال به اهداف پیش بینی شده خواهیم رسید و ممکن است به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود برسیم.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری طرح طبقه‌بندی مشاغل را مطابق قانون کار برای پرسنل شرکت اجرایی کردیم و امیدواریم با این روند بتوانیم تا پایان سال خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

ایزدیان در پایان گفت، شرکت فولاد اکسین دارای نیروی انسانی جوان و متخصصی است که با بهره‌گیری از دانش علمی خود در سالیان گذشته تا به امروز توانسته دستاوردهای مهمی را در تولید محصولات فولادی خاص رقم بزنند. بنابراین نورد موفقیت آمیز ورقهای API ۵LX۸۰PSL۲ را خدمت این مجموعه و پرسنل آن تبریک می‌گویم.