استاندار خوزستان:

۸۰ درصد فرمانداران خوزستان تغییر می‌کنند

استاندار خوزستان از تغییر ۸۰ درصد فرمانداران استان خبر داد و گفت: هم اکنون فرمانداران خرمشهر، اهواز و باغملک را تغییر دادیم و دو تا سه فرماندار دیگر هم تا هفته آینده تغییر خواهند کرد.

به گزارش خورنا صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه هفتم آذر در بخش گفتگو ویژه خبر از صدا و سیمان خوزستان گفت: برای دولتی که قرار است حداقل ۴ سال و یا احتمالا ۸ سال زمام امور را در دست بگیرند حداقل باید دو تا سه ماه فرصت در نظر گرفته شود تا مشکلات رصد شوند و نیروهای کارآمد و شایسته متناسب با مشکلات شناسایی شوند.

وی از تغییر ۸۰ درصد فرمانداران استان خبر داد و گفت: هم اکنون فرمانداران خرمشهر، اهواز و باغملک را تغییر دادیم و دو تا سه فرماندار دیگر هم تا هفته آینده تغییر خواهند کرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در چهار معاونت ستادی استانداری نیز جمع بندی مان کامل شده و تغییراتی در نظر داریم که اولین انتصاب در این رده امروز در سطح معاونت اقتصادی انجام شد.

خلیلیان بیان کرد: در سطح ادارات نیز در حال رایزنی هستیم و تغییر مدیریت در شرکت نفت انجام شد و انتصاب در دانشگاه چمران در شرف وقوع است و تعیین مدیران در چند دستگاه دیگر هم در حال نهایی شدن است.

وی ضمن اشاره به تغییرات مدیریتی در مناطق آزاد اروند گفت: امیدواریم با این تغییرات اهداف مورد نظر در منطقه آزاد اروند تحقق یافته و شاهد بهبود وضعیت آبادان و خرمشهر باشیم.

استاندار خوزستان در پایان یادآوری کرد: در انتصابات معیارها بر اساس مواردی چون جوانی، تجربه، انگیزه و داشتن روحیه انقلابی و جهادی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس برای شهرهای محروم و دارای مدیریت معیوب ماننده شادگان امیدوارم یک فرماندار شجاع و مقتدر انتخاب شود.