آغاز ثبت ‌نام آزمون استخدامی شرکت نفت

خورنا: ثبت ‌نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران از روز سه شنبه (۸ اسفند) آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

در آزمون آتی استخدامی شرکت ملی نفت ایران که روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۲ برگزار می شود، برای ۴۵ گروه شغلی اعلام نیاز شده است.

استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزشتان، فارس، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان ۱۷ استانی هستند که جذب نیروی انسانی در آنها انجام می شود.

آزمون استخدامی سال آینده در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود و در برخی از رشته ها برای حضور بانوان نیز سهمیه هایی در نظر گرفته شده است.
شرایط کلی داوطلبان برای شرکت در این آزمون در مقطع کاردانی داشتن حداقل معدل ۱۳ و حداکثر ۲۶ سال سن، در مقطع کارشناسی داشتن حداقل معدل ۱۳ و حداکثر ۳۰ سال سن و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حداقل معدل کل ۱۵ و حداکثر سن ۳۴ سال است، ضمن این که داوطلبان ایثارگر و بومی مناطق عملیاتی در صورت احراز شرایط، از سهمیه استخدامی تعیین شده براساس مصوبات مربوطه بهره مند می شوند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران که برای شرکت ۲ هزار و ۶۷۶ نفر در آن کسب مجوز شده است، از روز سه شنبه ۸ اسفند آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش جهان،داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از گروه های شغلی اعلام شده، دریافت دفترچه راهنمای آزمون و ثبت نام به آدرس azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *