حق مناطق جنگی به بازنشستگان ۵ استان تعلق گرفت

بازنشستگان استان‌های غربی در انتظار اصلاح احکام حقوقی و صدور احکام جدید هستند.

جمعی از بازنشستگان استان‌های غربی کشور از انتظار برای صدور احکام حقوقی جدید خبر دادند. آن‌ها می‌گویند: از آنجا که نمایندگان مجلس وعده داده‌اند حق مناطق جنگی به بازنشستگان تمام صندوق‌ها در پنج استان غربی تعلق گرفته و دولت با این مساله موافقت کرده، انتظار داریم در آذرماه، احکام حقوقی اصلاح شده و در احکام جدید، حق مناطق جنگی بازنشستگان منظور شود.

در روزهای اخیر، علی رضایی، نماینده مردم شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین گفت: با پیگیری‌های زیاد، فوق العاده مناطق جنگی به کارکنان لشگری و کشوری استان‌های کرمانشاه، خوزستان، کردستان، ایلام و آذربایجان‌غربی اختصاص یافت.

بازنشستگان می‌گویند: مساله بعدی، پرداخت معوقات و عطف به ماسبق شدن این مولفه‌ مزدی است؛ آیا پرداخت‌ها برای این ماه به بعد است یا به ماه‌ها و سال‌های قبل نیز تعلق خواهد گرفت؛ انتظار داریم مابه‌التفاوت را لااقل از ابتدای برنامه ششم توسعه به تمام بازنشستگان مشمول بپردازند. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سلام و عرض ادب چرا حق مناطق جنگی فقط به بازنشستگان لشکری و کشوری تعلق میگیره پس پدر ای ما که کل زمان جنگ زیر بمباران جنگ کار کردن جزء این مملکت نبودن پس بازنشستگان تامین اجتماعی چرا هیجا و هیچ جیزی تعلق میگیره مگر اینها انسان و جزء این مردم مملکت نیستن پس تا کجا باید فرق باشه چرا هر چی امکانات هست فقط به بازنشستگان لشکری و کشوری تعلق میگیره پس تامین اجتماعی هیچ حقی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟