سرپرست فرمانداری شادگان: جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی شادگان فراهم شود

خورنا: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: پیگیری مستمر در راستای افزایش میزان جذب و تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های شهری باید از اولویت‌های مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین عامل جهت رفع مشکلات عمرانی هماهنگی و همکاری مسئولان ادارات هستند.

وی بر لزوم گزارش ماهانه میزان جذب مالی و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: باید با نظارت مستمر بر عملیات اجرایی و پیگیری و اقدام عاجل در جهت جذب اعتبارات عمرانی و بالا بردن کیفیت کارها، شادگان را بیش از پیش به سوی پیشرفت و تعالی سوق داد.

*عملکرد اجرایی، کتبا گزارش شود

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند عامل تعطیلی یا کندی فعالیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات مربوطه را کتبا به فرمانداری گزارش دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به طور منظم بر عملکرد پروژه‌های عمرانی جهت بالا بردن کیفیت و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نظارت کنند.

سنواتی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی یک نسخه از موافقت نامه‌های مبادله شده را داشته باشند، گفت: پیگیری مستمر در راستای افزایش میزان جذب و تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های شهری باید از اولویت‌های مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *