حسینی امام جمعه هندیجان ؛ امروز اولین کسانی که به مطالبات رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند بسیجیان عزیز ما هستند

حضور امام جمعه شهرستان هندیجان در ناحیه مقاومت بسیج و دیدار با فرماندهی و بسیجیان هندیجان بمناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری خورنا “حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان پس از دیدار با فرماندهی و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت هندیجان و عرض تبریک هفته بسیج با حضور در جمع بسیجیان و اقامه نماز ظهر و عصر طی سخنانی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج اظهار داشت هفته بسیج فرصت خوبی است تا از زحمات یکساله بسیجیان عزیز قدردانی نماییم و امروز بسیج ما خدمات مختلفی را در عرصه های گوناگون به مردم و جامعه ارائه می دهند.

ایشان بیان داشت با توجه به کلام امام راحل که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود می توان گفت امروز اگر بسیج و سپاه نبود کل منطقه نبود و لذا امروز تفکر و الگوی بسیج در کشورهای مختلف شکل گرفته و بزرگترین مانع و سد بر سر راه زیاده خواهی ها و زورگویی های استکبار و آمریکا و ایادی او همین وجود تفکر و تشکل بسیج است.

حجت الاسلام حسینی گفت می توان با استفاده از آیات قرآن بسیج را “ربیون” انقلاب نامید و امروز اولین کسانی که به مطالبات و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند بسیجیان ولایتمدار و عزیز ما هستند که همچون پروانه بر گرد شمع وجود رهبر عزیزمان می گردند.

وی در پایان با یاد شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب حاج قاسم را مکتبی پر فیض دانست و از خداوند خواست تا بتوانیم رهروان خوبی برای راه شهدا باشیم.