آیین معارفه شهردار چمران برگزار شد/ قمری: اولویتم اتمام کارهای بر زمین مانده و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است

آیین معارفه شهردار چمران با حضور مسئولان شهرستان و شهر چمران در فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، در ابتدای این آیین، امام جمعه شهر چمران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: شهردار و شورای شهر چمران باید با کار و تلاش مضاعف عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی افزود: خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات و محرومیت‌های موجود باید اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر چمران باشد و در این راه نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری کنند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: امروز بهترین سربازی برای نظام خدمت کردن به مردم است.

حبیب آقاجری اظهار داشت: اگر مسئولان به مردم خدمت و آنها را امیدوار کنند دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند و هرگز به نیات شوم خود نخواهد رسید.

وی در پایان تأکید کرد: با تمام توان از هر مسئولی که برای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام کار کند پشتیبانی خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر نیز در این مراسم با تبریک به مردم شهر چمران اظهار کرد: شهر چمران دارای شورایی هماهنگ، دلسوز و پیگیر است که خرد جمعی بر آن حاکمیت دارد و از این بابت باید به مردم این شهر تبریک گفت.

فریدون بندری افزود: خوشبختانه شهردار این شهر نیز از جنس شهرداری است و این موضوع یک حُسن بسیار بزرگ است که شهردار با قوانین، دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های شهرداری از نزدیک آشنایی داشته باشد.

وی متذکر شد: «حسین قمری» یک جوان انقلابی پرتلاش است که امیدواریم با کمک و هماهنگی با اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان در مسیر رشد و شکوفایی شهر چمران گام بردارد.

قرائت حکم انتصاب شهردار چمران توسط فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر و اهدای این حکم به «حسین قمری» برنامه بعدی این آیین بود.

در بخش پایانی این مراسم نیز شهردار چمران اظهار داشت: شهرداری چمران نسبت به شهرداری‌های دیگر مناطق که باوجود استقلال مالی دچار مشکلات فراوانی هستند، از معضلات کمتری برخوردار و جزو شهرداری‌های بدون بدهی است.

حسین قمری ادامه داد: شهرداری چمران در حوزه فضای سبز، خدمات شهری و دیگر حوزه‌ها فعال و پویا و جزو شهرداری‌هایی است که با تلاش کارکنان و حمایت شورای شهر به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت کاری بنده در شهرداری اتمام کارهای بر زمین مانده و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است. حل مشکل تملک اراضی نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.

شهردار چمران متذکر شد: ماده ۱۰۱ شهرداری تاکنون اجرا نشده و این ماده باید اجرا شود. صنایع پتروشیمی و شرکت پتروشیمی بندر امام باید پای میز مذاکره بیایند و تمام ظرفیت‌های قانونی و فنی به کار گرفته شود تا مشکل تملک اراضی شهر چمران برطرف شود.

قمری در پایان به کمبود سرانه فضای سبز شهر چمران اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، ۲۵ درصد به سرانه فضای سبز شهر چمران اضافه خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰ درصد به این میزان اضافه شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *