تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی کالا در نمایشگاه بهاره آبادان

خورنا: نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان از تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی کالا در نمایشگاه بهاره این شهرستان خبر داد.

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید برنامه‌هایی به منظور کنترل بازار و رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا برپایی نمایشگاه بهاره همچون دیگر مناطق و شهرهای کشور یکی از این برنامه‌هاست که در آن کالاهای مایحتاج مردم عرضه می‌شود.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۴ ماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های سازمان منطقه آزاد اروند واقع در جاده دیری فارم برگزار می‌شود.

زندی تصریح کرد: آجیل، خشکبار، میوه، پوشاک، کیف و کفش و هر آنچه که مورد نیاز مردم در شب عید است در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است در این نمایشگاه برنج نیز عرضه و قیمت آن با نرخ مبادله‌ای در حدود ۳۸۵ هزار ریال برای هر کیسه ۱۰ کیلویی است.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خاطرنشان‌ کرد: علاوه بر این مرغ نیز با نرخ دولتی ۵۰ هزار و ۵۰۰ ریال برای هر کیلو در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی افزود: ۲۰۰ غرفه برای نمایشگاه امسال پیش‌بینی شده است که امیدواریم با استقبال مناسب شاهد پر شدن همه آنها باشیم.

زندی گفت: اجناس ارائه شده در نمایشگاه بهاره از تخفیفی ۵ تا ۱۵ درصدی بر حسب نوع جنس فروش رفته برخوردار هستند ضمن آنکه به مسائل کیفی و کیفیت مناسب محصولات نیز توجه شده است.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان اظهار کرد: همچنین در طول برپایی نمایشگاه غرفه‌ای برای بازرسی در نظر گرفته شده است تا تخلفات احتمالی را در همان جا رصد و پیگیری کند.