فیش حقوقی مدیران پتروشیمی امیرکبیر جعلی است

به تازگی انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران پتروشیمی امیرکبیر در فضای مجازی، جنجال و حاشیه های زیادی را به دنبال داشته است در همین خصوص با فرهاد رحیمی از مدیران سابق پتروشیمی امیرکبیر در خصوص انتشار این فیش حقوقی گفت و گو کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری خورنا؛ فرهاد رحیمی با رد موضوع مطرح شده در خصوص حقوق نجومی گفت: نکاتی وجود دارد که نشان می دهد این فیش حقوقی ساختگی است.
رحیمی ادامه داد: این فیش حقوقی به صورت کاملا ناشیانه ای جعل شده است و نشانه‌هایی درآن وجود دارد که ثابت می‌کند فیش حقوقی منتشر شده در پتروشیمی امیرکبیر ساختگی است.
مدیرمالی سابق پتروشیمی امیرکبیر گفت :طی ساعات گذشته و در ادامه سناریوی حذف و پرونده سازی برای مدیران بومی پتروشیمی امیرکبیر، این سند در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر دریافت حقوق بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی، در حالی‌که با پرداخت کارانه و همه‌ آیتم‌های دیگر هم امکان دریافت مبلغی بالاتر از ۶۱ میلیون تومان (سقف حقوق نفت) وجود ندارد.
وی تصریح کرد: نشانه‌هایی در عکس منتشر شده وجود دارد که موضوع را برای اهالی صنعت که با فرمت فیش‌های حقوقی شرکت‌های پتروشیمی و وزارت نفت آشنا هستند، روشن می‌سازد.
رحیمی ادامه داد:اولین نکته در این جعل بزرگ این است که فیش حقوقی نفت دارای رمز بوده و مثلا برای حقوق پایه کد ۱۰۱، بدی آب و هوا کد ۱۰۲ و برای سایر موارد نیز به همین شکل درج می‌شود.
همچنین نکته دیگر اینکه در تمام فیش‌های حقوقی کسورات (اقساط وام‌هایی که اخذ شده و کمک به نهاد‌های حمایتی و…) بیشتر از بیمه و مالیات هستند، دقیقا برعکس چیزی که در این سندجعلی درج شده است.
وی گفت:اختلاف شکلی و محتوایی این فیش با سایر فیشهای وزارت نفت به گونه ای است که برای مثال موضوع آخری که این جاعلان در جعل خودشان رعایت نکرده‌اند این است که در هیچ فیش حقوقی عنوانی به نام کارت هدیه وجود ندارد، نکته‌ای که بنظر می‌رسد تهیه کنندگان این فیش حقوقی ساختگی به دلیل دستپاچه‌گی برای تخریب مدیران بومی فراموش کرده‌ و با اعداد و ارقام ساختگی تلاش‌ کرده‌اند هرچیزی که در مشت دارند را برای تخریب رو کنند.
رحیمی تاکید کرد:با توجه به روندی که از هفته‌های گذشته در پتروشیمی امیرکبیر آغاز شده و طی روز‌های اخیر شدت گرفته، احتمال انتشار اسناد ساختگی مشابه برای اتهام‌زنی به سایر مدیران وجود دارد، هرچند که بنظر می‌رسد شهروندان با عوامل اصلی این اتهام زنی‌ها و مقاصد و اهدافشان آشنا شده‌اند.
وی در پایان با بیان اینکه به زودی موضوعات جدیدی از پشت پرده این سند سازی ها نمایان خواهد شد خاطرنشان کرد : موضوع را از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و از عوامل و منتشر کنندگان فیش حقوقی جعلی در دادگاه طرح دعوی نموده است.
پشت تخریب های مجازی دو ماهه گذشته بر علیه مدیران امیرکبیر یک سناریو و یک مافیاست که به موقع افشا خواهند شد و حتما نهادهای نظارتی مراقبت های لازم را خواهند کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • م.م.ص بااحترام،البته ایشون حق هم داره تکذیب کنه.
  • ناشناس آره تو راست میگی
  • ناشناس از کجا فهمیدی جعلی هست به این سرعت؟؟ تو چرا فوری مننشر میکنی نکنه برات نفعی داره؟
  • سعید محرابی فلاح کاملا درسته لطفا حقوق مدیر عامل پتروشیمی کارون بامدیریت منابع انسانی این شرکت بررسی شود خیلی فساد زا تر ازاین حرفاست
  • ناشناس جعلی هستن??دروغ گو
  • محسن بازم دروغ گفتی
  • ناشناس مگه خون مدیران اززبون بسته های زیرمجموعه رنگین تره. چرایک رئیس بایدحقوقش نجومی باشه درصورتیکه تمام زحمات حاصل دست رنج کل مجموعه وکارکنان هست. الانه پسرمن که مهندس وارشده... ومیرن سردکل های حفاری گازوهنوزهم بعدازسالیان سال رسمی نیستن وقردادی (کارهم همگی این جوانان بنحواحسنت انجام میدن) اماحقوق ناچیزدریافت میکنه. البته امثال پسرمن زیادندوهمگی متاسفانه به حق خودن سیده اند(البته توی ایران همچنان نجومی بگیران زیادندچون شق القمرمیکنن زحمت بابقیه پول کلفت برای رئوس)
  • کیارش من یاد مه که یه تریلی دلار و شمش طلا در ترکیه زمان آقای رفسنجانی توقیف شد که انتقال این همه پول و طلا به کجاست؟ و چرا صندوقی ؟ یک هفته بعد ش اطلاعیه صادر شد اون شمش ها طلا نبود مفرغ بود !!! ملت فکر کردن حتما می برد ن که باهاش نیزه درست کنند! داستان این فیش هاست ، اگر جعلی بود خب همون روز اول که رسانه ای شد چرا اعلام نکردید ؟ روابط عمومی صدا وسیما میگه هنوز نتونستیم توضیحی از شرکت مذکور بگیریم فقط میگن در دست اقدام است ! آیا یه فیش جعلی این قدر پنهان کاری دارد؟
    • ناشناس زمان هاشمی نبود سال 88 زمان محمود بود
    • ناشناس اصل فیش را در اینجا نشان می دادید
  • کیوان راست میگه اقا بیچاره ها ماهی ۴میلیون حقوق میگیرن چرا به اینها تهمت میزنین .اقا شما مارو ببخش تکرار نمیشه کارتون بکنین حرف مردم ول کنین
  • حسین سلام حق وانصاف حکم میکنه که شما بعنوان خبرنگار و در مقام بازگویی حقیقت از ایشان درخواست کنید که اصل فیش حقوقی که ایشان مدعی است را منتشر کنید تا مردم تفاوت بین فیش جعلی و حقیقی را باور بکنند و اینگونه از ایشان رفع اتهام شود والا صرف ادعا چگونه شما را بعنوان خبرنگار اقناع کرده که چنین گزارشی را منتشر میکنید-والسلام
  • علی اطلاع موثق از کارکنان همون پتروشیمی هست که موضوع کاملا درسته