کسب مقام سوم کنکور سراسری در خوزستان توسط دانش‌آموزان هندیجانی

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان گفت: دانش‌آموزان هندیجانی مقام سوم کنکور سراسری در استان خوزستان را از آن خود کردند.

خسرو حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات مطلوب و موثر توسط اداره آموزش و پرورش هندیجان، دانش‌آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه سوم کنکور سراسری در استان خوزستان شده‌اند.

وی افزود: این افتخارات در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و هنر با بیش از ۴۰۰ دانش‌ آموز شرکت کننده حاصل شده است.

*مسئولان استانی حمایت کنند

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان تصریح کرد: این اداره در راستای تحصیل دانش‌‌آموزان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی هر ساله موفق عمل کرده که این مهم را بیش از هر چیز باید مدیون معلمان و دبیران پرتلاش مدارس این شهرستان بود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مستعد و فعال شهرستان هندیجان هر ساله افتخارات و مقام‌های قابل توجهی را در سطح استان و کشور به خود اختصاص می‌دهند.

حیاتی در پایان با بیان اینکه بیش از پیش نیازمند توجه و حمایت مسئولان استانی هستیم، گفت: شهرستان هندیجان با وجود برخورداری از کمبود و محرومیت‌های بسیار همچنان در امر آموزش و پرورش قابل قبول عمل می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *