فرمانده ناجا خوزستان: پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آسایش مردم برخورد می کند

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت، اشرار و سارقان مسلح قاطعانه برخورد می‌کند و در راه تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع شهید هادی کنعانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت افسر دلاور و رشید نیروی انتظامی اسوه و الگوی اخلاق و ولایتمداری، فرزند عشایر غیور عرب استان خوزستان را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف، آحاد کارکنان ناجا و به‌ویژه خانواده معظم و معزز این شهید والامقام را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهید سرهنگ “کنعانی” در صبح روز جمعه در درگیری با اشرار و سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد، البته این اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست؛ ناجا روزانه از مرز تا مرکز شهیدان عزیز و والامقام را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون شش نفر از کارکنان سبزپوش نیروی انتظامی استان لباس فاخر شهدا را بر تن کردند، عنوان داشت: این عزیزان در راه امینت مردم جان شیرین خود را تقدیم کرده‌اند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت، اشرار و سارقان مسلح قاطعانه برخورد می‌کند و در راه تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.