رونمایی از شعار امسال بسیج در خرمشهر

بسیج ، پاره ی تن مردم

 

در اولین روز هفته ی بسیج ، فرمانده سپاه و بسیج شهرستان خرمشهر در نشست خبری با خبرنگاران از شعار امسال بسیج با عنوان “بسیج پاره ی تن مردم” رونمایی کرد.

سرهنگ محمد لویمی ضمن تبریک هفته بسیج، درباره ی برنامه های تدارک دیده شده به همین مناسبت توضیح داد. وی گفت در هفته بسیج بیش از ۱۲۰ برنامه توسط پایگاه ها و نواحی بسیج اجرا خواهد شد که محور همه خدمت رسانی ست و از جمله آنها میتوانم اشاره کنم به: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران ، ویزیت رایگان مردم مناطق محروم توسط پزشکان ، مسابقات ورزشی، توزیع بسته های معیشتی در قالب نهضت کمکهای مومنانه، رزمایش نمایش اقتدار، غبار روبی مزار شهدا، میز خدمت، دعای ندبه، برنامه صبح و نشاط، مانور قایق رانی، شب شعر روستایی، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات هنری و ادامه توزیع بسته های معیشتی و بسته های لوازم التحریر، مراسم آبروی محله، اردوهای جهادی و…

لویمی با اشاره به خدمت رسانی به زلزله زدگان اندیکا توسط بسیج خرمشهر گفت: ۶۰ نفر از بسیجیان خرمشهر هم اکنون در حال خدمت رسانی در منطقه زلزله زده هستند. تعمیر منازل محرومان و مستضعفان خرمشهر در روستاها هم در حال انجام است. حدود ۵۰ مورد هم تهیه جهیزیه داشتیم. حقیقت این است که از شعار خسته شدیم و عمل میخواهیم. وظیفه مسولین است که بین مردم باشند. در همین راستا برنامه داریم دستگاه های خدمت رسان را به مناطق مختلف دعوت کنیم و مصوبات جلسات را از طریق بسیج و سپاه پیگیری کنیم. برای آغاز این دعوت هم سه نقطه را درنظر گرفتیم که اگر طرح موفقی باشد آن را ادامه خواهیم داد. منطقه مولوی با حضور فرماندار ، دادستان ، امام جمعه و روؤسای دستگاه های خدمت رسان اولین نقطه است و مناطق عباره و غرب کارون هم پس از آن خواهد بود.

لویمی در پایان از اصحاب رسانه برای ارتقای فرهنگ مطالبه گری و زیر ذره بین قرار دادن مسولان کمک خواست و حمایت سپاه را از تمام فعالیت هایی که به رضایت و رفاه مردم بینجامد اعلام کرد.