دزدی‌های دختر ۱۵ ساله ماهشهری با دستور پدر تبهکار +تصویر

خورنا: پدر تبهکار به دختر ۱۵ ساله‌اش دستور داد تا وی را در سرقت‌های مسلحانه‌اش همراهی کند.image634973028487402656

به گزارش خورنا، این پدر و دختر دو شگرد داشتند یا به بهانه خرید طلا به جواهرفروشی‌ها دستبرد می‌زدند یا دخترک وانمود می‌کرد خسته و گرسنه است و وارد خانه‌هایی می‌شد که زنان تنها بودند.

چندی پیش زن جوانی پا در کلانتری ۱۵ ماهشهر گذاشت و از ماجرای عجیبی خبر داد. این زن در ادعاهایش گفت: در خانه تنها بودم که دختر بچه‌ای زنگ خانه را به صدا درآورد و چون سر و وضع نامناسبی داشت خواست به وی پول یا لباس تازه‌ای بدهم و به بهانه تشنه بودن وارد خانه شد.

وی افزود: چون کم‌سن و سال بود وی را به داخل خانه بردم و دقایقی نگذشته بود که ناگهان مردی چاقو به دست وارد خانه شد و خواست تا طلاهایم را در اختیارش قرار دهم و در آن لحظه متوجه همدست بودن دختر نوجوان با مرد زورگیر شدم.

با ادعاهای این زن، سرهنگ معاونی رئیس پلیس ماهشهر دستور داد تیمی از ماموران پلیس برای ردیابی این پدر و دختر تبهکار وارد عمل شوند.

پلیس در گام نخست پی برد این پدر و دختر با شیوه و شگرد خاص خود در سطح شهر دست به سرقت‌های زیادی زده‌اند.

ماموران ردی از این دزدان در اختیار نداشتند و در جست‌وجوی سرنخ بودند تا این‌که ماجرای سرقت از طلافروشی به پلیس مخابره شد.

پلیس به تحقیقات میدانی دست زد و مرد طلافروش در ادعاهایش به تیم تحقیق گفت: دختربچه‌ای به همراه پدرش وارد مغازه شدند و خواستند تا چند النگو برای انتخاب پیش رویشان بگذارم و اصلاً فکر نمی‌کردم این پدر و دختر دزد باشند. پس از مدتی که دختربچه النگوها را به دستش کرده بود ناگهان پدرش با اسلحه مرا تهدید کرد و به همراه دخترش از مغازه پا به فرار گذاشتند.

پلیس با اطلاعات به دست آمده متوجه شد که دزدان طلافروشی همان پدر و دختر زورگیر هستند.

پلیس در گام بعدی با بررسی فیلم دوربین مداربسته طلافروشی تصویر دزدان طلاجات را به دست آورد و این در حالی بود که پدر و دختر از تعدادی دیگر از مغازه‌ها با این شیوه دست به دزدی زده

بودند.

روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه سال جاری پلیس توانست رد این پدر و دختر را بزند و آن‌ها را به صورت نامحسوس زیرنظر داشتند تا این که پی بردند دزدان قصد سرقت از مغازه طلافروشی را دارند و در این زمان ماموران که در کمین نشسته بودند در زمان سرقت، پدر و دختر را دستگیر کردند.

«الهام» که ۱۵ سال دارد چاره‌ای جز اعتراف ندید و به ماموران گفت: به خاطر اصرار و زورگویی‌های پدرم مجبور به این کار شدم و از بچگی پدرم را می‌دیدم که دزدی می‌کند و مدام به زندان
می​رفت و به خاطر بی‌پولی مرا وادار کرد تا در دزدی‌ها همراهی‌اش کنم.

الهام در ادامه گفت: ابتدا من به بهانه تشنگی و گدایی زنگ خانه‌ها را به صدا درمی‌آوردم و بعد از اینکه با چرب زبانی وارد خانه می‌شدم، ماموریت داشتم تا خانه را بررسی کنم و از تنها بودن طعمه در خانه اطمینان پیدا کنم و بعد از آن به یک چشم به هم زدن در خانه را باز می‌کردم و پدرم با چاقو و قمه وارد خانه می‌شد و طلاهای طعمه‌ها را می‌دزدیدیم و پا به فرار می‌گذاشتیم.

پدر «الهام» که «علی» نام دارد و۴۰ ساله است در اعترافاتش به پلیس گفت: در اجرای نقشه‌مان همیشه از چاقو و قمه استفاده می‌کردم و اسلحه را تنها در زمان‌هایی که احساس خطر می‌کردم از زیر لباسم درمی‌آوردم.

علی در ادامه گفت: همسرم از ماجرای دزدی‌ها خبر نداشت وگرنه مانع کار من و دخترم می‌شد.

بنا به این گزارش، الهام به خاطر همدستی با پدرش در سرقت‌ها به کانون اصلاح و تربیت و پدرش نیز با قرار وثیقه راهی زندان شد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر طعمه‌های این پدر و دختر ادامه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *