رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی، سکوی پرتابی برای جوانان خواهد بود

خورنا_ فرزاد ایمانعلی‌زاده سرمربی تیم کشتی فرنگی سازین سعید اندیمشک، با بیان اینکه مسابقات گروه (د) دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور “جام یادگار امام (ره)” با حضو تیم‌های سعید سازین اندیمشک، زاگرس سنندج، آریوبرزن بهبهان و امیدهای لرستان برگزار می‌شود اظهار کرد: تیم اندیمشک در دور اول، دوم گروه شد و این شانس را دارد که به عنوان تیم اول راهی چهار تیم برتر شود.

وی افزود: تیم امیدهای لرستان به عنوان حریف اصلی ما در این گروه محسوب‌ می‌شود چرا که هم هزینه زیادی کرده و هم تیم خوبی از سراسر ایران دور هم جمع کرده است.

ایمانعلی‌زاده تصریح کرد: دانیال سهرابی عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان و قهرمان آسیا، رضا ساکی قهرمان نوجوانان جهان، سعید کریمی‌زاده قهرمان جوانان آسیا و مهران سعادتی‌فر قهرمان نوجوانان جهان و آسیا، از جمله کشتی‌گیران شاخص تیم کشتی فرنگی سازین سعید اندیمشک هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از شرکت در مسابقات لیگ برتر، این بوده که کشتی‌گیران جوان اندیمشک با دیگر کشتی‌گیران سطح کشور به رقابت بپردازند عنوان کرد: این لیگ، سکوی پرتابی برای جوانان ما خواهد بود و شکوفایی و شناسایی استعدادها را در پی دارد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سازین سعید اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان مانند گذشته آماده میزبانی بسیار خوب از رقابت‌های کشتی لیگ برتر است خاطرنشان کرد: کمک‌ها و پیگیری‌های رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت کشتی و اسپانسر تیم سازین سعید اندیمشک در راستای برگزاری این مسابقات جای تشکر و قدردانی دارد.

شایان ذکر است، دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه‌های کشور جمعه (۲۸ آبان) به میزبانی تیم سازین سعید اندیمشک در سالن شهید سروندی برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط کرونایی، این مسابقات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما پخش آن به صورت زنده و مستقیم از صدا و سیما صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/