فرماندار شادگان: اسلام‌محوری رمز ماندگاری دفاع مقدس بود

خورنا: سعید فیوضی ظهر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس در شادگان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رمز ماندگاری هشت سال دفاع مقدس همانا اسلام‌محوری و ولایت‌مداری رزمندگان اسلام بود که هشت سال دفاع مقدس را به الگویی در جهان تبدیل کرد و سپس فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی ادامه داد: امروزه اگر می‌بینیم که حزب‌الله لبنان در جنگ پیروز شده و حرکت‌های بیداری اسلامی در خاورمیانه رخ می‌دهد ماحصل مقاومت برگرفته از باورهای دینی و اسلامی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار شادگان هشت سال دفاع مقدس را دفاعی مشروع دانست و افزود: دفاع مقدس خودباوری، غرورملی، اعتماد ملی و وحدت ملی را برای کشور به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: امروزه پس از گذشت سه دهه از دفاع مقدس، رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل قدرت پوشالی غرب را با طرح سئوالاتی منطقی و اساسی از جمله ماجرای مجهول ۱۱ سپتامبر به چالش کشید.
فیوضی تصریح کرد: امروز مفتخریم به برکت نظام جمهوری اسلامی زیرسایه ولایت‌فقیه روز به‌روز بر اقتدار نظام شکوهمند ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف افزوده می‌شود.
وی گفت: گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس باید همواره با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار تا ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس به‌درستی به نسل جوان منعکس شود.
فرماندار شادگان اضافه کرد: امروزه باید با تقویت روحیه ایثار و شهادت در میان نسل جوان به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و سلطه استکبار پرداخت.
وی بیان کرد: آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس باید به شیوه‌های نوین و مؤثر به جوانان منتقل شود تا بتوانیم این تأثیر را در اجتماع شاهد باشیم.
فیوضی خاطرنشان کرد: ‌خوشبختانه جوانان ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حول محور ولایت‌فقیه گام برداشته‌اند و با بصیرت اقدام به خنثی کردن فتنه‌های دشمنان کردند.
وی گفت: جوانان و ملت غیور ایران اسلامی همچون گذشته در راستای پاس‌داشت و گرامی‌داشت ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *