مدیرعامل پتروشیمی اروند: تمام حساب های اروند در شعبه بانک تجارت مستقر در همین مجتمع است

حسن نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند به همراه جمعی از مدیران این پتروشیمی با هادی اخلاقی فیض‌آثار مدیرعامل بانک تجارت، اعضای هیت مدیره و جمعی از مدیران این بانک در استان خوزستان و بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در این دیدار حسن نشان‌زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به نقش استراتژیک پتروشیمی اروند در صنعت پتروشیمی کشور بیان داشت: به عنوان یک شرکت پیشرو در سودآوری، امیدواریم در پایان امسال با تلاش کارکنان، به بالای ۸ هزار میلیارد تومان سود خالص دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اعتبارات اولیه شرکت پتروشیمی اروند با فاینانس بانک‌هایی همچون تجارت به انجام رسیده و ما در هیچ مقطعی در همکاری‌مان با این بانک، مشکلی نداشته‌ایم.

مدیرعامل پتروشیمی اروند اضافه کرد: امروز تقریبا صد در صد حساب‌های ما در شعبه مستقر در پتروشیمی اروند متمرکز است.

نشان‌زاده تاکید کرد: خالق تمام این خدمات، نیروی انسانی است. عامل تمرکز همکاری و ارتباط صمیمانه بین دو مجموعه در شرایط دشوار امروز، نیروی انسانی متخصص و متمایز بانک تجارت بوده است.

مدیرعامل پتروشیمی اروند خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان بانک تجارت با اعتقاد و عشق کار کرده‌اند و همین موضوع، باعث دلبستگی صنعتگران استان شده است.

همچنین هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار اظهار داشت: اطمینان می دهیم که با اتکا به توان همکاران حرفه‌ای و متخصصمان در استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر، در پاسخ به وفاداری مشتریان متعهد و مکلف به انجام تعهدات بانک هستیم و بیش از پیش در مسیر حمایت از اسطوره‌های اقتصادی در تلاش خواهیم بود.

وی ادامه داد: اینکه بانک را در خدمت سرآمدان اقتصاد کشور قرار دهیم، مایه افتخار است و همان مسیری را که در گذشته در پیش گرفته‌ایم، بدون هیچگونه کندی و اختلال، بلکه با قدرت و سرعتی دوچندان در راستای خدمت به مجموعه پتروشیمی اروند دنبال خواهیم کرد.

اخلاقی افزود: قرار نیست وقفه‌ای در ارائه خدمات گوناگون صورت گیرد و تمام تعهداتی که در گذشته داده شده، حتما اتفاق خواهد افتاد و می‌خواهیم با شناسایی ظرفیت‌های توسعه وتعامل‌ دو طرفه، به مجموعه اروند خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: در این مدت کوتاه تلاش‌های بسیاری از سوی مدیرعامل بانوپک با نگرش به آینده و صنعت صورت گرفته است و امیدواریم این رضایتمندی در آینده نیز ادامه داشته باشد.