منطقه گردشگری «چم‌سور» در مسیر توسعه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی از تخصیص ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری منطقه چم‌سور خبر داد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، اردشیر کوهزاد جمعه ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر افزود: این اعتبار با پیگیری نماینده شهرستان لالی در مجلس و مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان از محل اعتبارات ملی به منظور تکمیل سایت گردشگری شماره ۲ چم‌سور اختصاص یافته است.
 
او توضیح داد :«منطقه چم‌سور به لحاظ دارا بودن مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی زیبا به یکی از قطب‌های گردشگری شهرستان تبدیل شده بطوری‌که با وجود سایت گردشگری شماره ۱، به منظور رفاه و آسایش گردشگران، به زیرساخت‌های بیشتری نیاز است که با احداث و تکمیل سایت شماره ۲، می‌توان خدمات رفاهی مناسبی به گردشگران ارائه کرد.» 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی با بیان این‌که پیش از این و در سال ۱۳۹۴، سه واحد سوئیت و سرویس بهداشتی و ۳۰ واحد سکوی نشیمن در این سایت ساخته شده بود افزود: در حال حاضر، ساخت دیوار حفاظتی سایت با اعتبار اختصاص‌یافته درحال انجام است.
 
او در پایان مساحت منطقه گردشگری چم‌سور را یک هکتار عنوان و اضافه کرد: منطقه چم‌سور در پنج کیلومتری شرق شهر لالی و در مسیر لالی به اندیکا واقع شده است.