«قدرت‌اله امین» پدر عکاسی شهرستان بندر ماهشهر تجلیل شد

به پاس ۵۰ سال تلاش‌های «قدرت‌اله امین» پدر عکاسی بندر ماهشهر در ثبت لحظات و تاریخ مصور شهرستان، از وی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، سرپرست فرمانداری، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و رئیس اداره میراث فرهنگی بندر ماهشهر با حضور در منزل «قدرت‌اله امین» با اهدای تندیس، لوح یادبود و هدایایی از تلاش‌های ۵۰ ساله وی برای به ثبت رساندن تاریخ مصور شهرستان، تجلیل کردند.

در لوح یادبودی که از سوی فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر به این هنرمند اهدا شد، آمده است: مایه مباهات است که در سایه لطف الهی و سعی و تلاش خستگی ناپذیرتان طی سال‌های پربار عمرتان، سبب پدید آوردن آثار ارجمند و نفیسی در زمینه عکاسی اجتماعی خصوصاً ورزشی شهرستان بندرماهشهر بوده.اید. بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را بابت فعالیت چشمگیر، تلاش بی‌وقفه و کوشش پیگیر همراه با صداقت ابراز نموده و برای جنابعالی آرزوی سلامتی و تندرستی را کماکان آرزومندیم.

محسن آتش‌زمزم مدیرعامل عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در این آیین از آمادگی این شرکت برای چاپ کتاب عکس و برپایی نمایشگاه عکاسی آثار قدرت‌اله امین خبر داد.

قدرت‌اله امین از عکاسان قدیمی بندر ماهشهر است که بیش از ۵۰ سال از عمر خود را وقف ثبت و ضبط لحظات و تاریخ این شهرستان کرده و به پدر عکاسی بندر ماهشهر شهرت دارد.