اندیکا صاحب بیمارستان می‌شود

استاندار خوزستان خبر داد: طرح ساخت اولین بیمارستان شهرستان اندیکا در هفته آینده طی جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان عصر امروز جمعه هفتم آبان ۱۴۰۰ در پایان نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مصوب شد که اولویت بر ساخت منازل تخریب شده باشد و براین مبنا کار ساخت ۹۸۰ واحد مسکونی تخریب شده در این منطقه هرچه سریعتر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد که براساس ارزیابی‌های اولیه که صورت گرفته سیمان مورد نیاز این ۹۸۰ واحد نیز به طور کامل تامین و به منطقه حمل شود.

استاندار خوزستان گفت: در این منطقه یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی هم نیاز به بازسازی دارند که این کار نیز سریع انجام خواهد شد.

خلیلیان با بیان اینکه طرح‌ تیپ خانه‌های ثابت، موقت و همچنین آغل های دام در مناطق زلزله زده اندیکا تهیه شده است اظهار کرد: خانه‌های موقت و آغل های دام ظرف یک ماه و منازل دائم نیز توسط بنیاد مسکن ظرف شش ماه آینده ساخته می‌شوند.

وی در پایان از ساخت اولین بیمارستان در شهرستان اندیکا خبر داد و تصریح کرد: طرح ساخت این بیمارستان در هفته آینده طی جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور نهایی خواهد شد.