خودرو حامل تریاک در دام پلیس مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از توقیف خودرو یک سوداگر مرگ و کشف یک کیلو و 740 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این خودرو خبر داد.

ببه گزارش خورنا سرهنگ حمیدرضا بهاروند اظهار داشت: در راستای افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان مسجدسلیمان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یکی از سوداگران مرگ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یکی از مناطق شهرستان خودروی وی را مشاهده و پس از تعقیب و گریز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به دستگیری متهم گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این خودروی توقیفی، مقدار یک کیلو و ۷۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ بهاروند در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با سوداگران مرگ به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و پیشنهادات و انتقادات خود را از عملکرد پلیس را نیز به شماره ۱۹۷ اطلاع دهند.