شهردار دزفول معارفه شد

 

 

طی آیینی با حضور مسئولان شهری «سید محمدحسن عیسی زاده» به‌عنوان شهردار دزفول معارفه شد.

 

به گزارش خورنا شهردار دزفول در این جلسه با بیان اینکه التزام به قانون و نظام فصل الخطاب عملکرد بنده خواهد بود و به‌هیچ‌عنوان به دنبال قانون گزینشی و احیانا دور زدن قانون نخواهم بودگفت : با توجه و اعتقاد به بیانیه ی گام دوم انقلاب ، همه برنامه‌ها و اقدامات بنده در چارچوب وظایف و برنامه‌های کلی و مشخص شده در قانون شهرداری‌ها، اهداف و برنامه‌های شورای شهر و انتظارات و مطالبات مردم خواهد بود و باید دیدگاه‌های مردم مبنای عمل و مورد توجه ما باشد.

عیسی زاده افزود : شفافیت عملکرد یک رویکرد مهم برای ما خواهد بود و تمام اموال و دارایی‌های شهرداری متعلق به مردم است؛ بنابراین هیچ موضوعی از مردم پنهان نخواهد ماند.

وی در خصوص شایسته سالاری ، جوانگرایی و پاسخگویی اظهار کرد: شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی از راهبردهای اصلی مدیریت جدید شهرداری خواهد بودو در این راستا عملکرد ما باید مسئولانه و عادلانه و همراه با پاسخگویی باشد.

از جمله سوابق وی می‌توان به مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، مدیرعامل مجتمع نمایشی ایران فیلم وابسته به بنیاد شهید، مدیرعامل هتل آزادی اصفهان وابسته به گروه هتل‌های کوثر، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سنگ شمسه، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت معدن فرآور امداد وابسته به کمیته امداد، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه و تجهیز معادن امداد اشاره کرد.