امنیت ملی، امنیتی است که به وسیله ملت تامین شود

خورنا_ سرپرست فرمانداری ایذه روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی، هم فکری و مشارکت بزرگان و ریش سفیدان شهرستان عنوان کرد:امنیت یکی از نعمت هایی است که ما در کشورمان به برکت خون شهدای عزیز، درایت رهبر معظم انقلاب، جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی، تدبیر و تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروهای امنیتی برقرار شده است.

حاکمیت تمام توان خود را برای امنیت ملت به کار می گیرد، موضوع امنیت کشور موضوعی دو جانبه است، یعنی حاکمیت تمام تلاشش را برای حفظ امنیت ملت به کار ببندد و ملت با مشارکت همدیگر امنیت را در کشور برقرار کنند.

امنیت در کشور یک امر مشارکتی است. این موضوع را با قاطعیت اعلام میکنم امنیتی پایدار است که بوسیله مردم تامین شود و نقش شما بزرگان یک نقش مشارکتی و قطعی در تامین امنیت در شهرستان است.

در برخی مراسمات به صورت غیر مجاز از سلاح استفاده می کند موجب ناامنی شده و جان مردم را به خطر می اندازد.

آیا در فرهنگ ما به خطر انداختن جان مردم ارزش دارد و عزتی است برای فرد از دنیا رفته؟یا تنها جان مردم را به خطر می اندازد؟

در فرهنگ غنی بختیاری در مراسمات نه تنها شاهد استفاده از سلاح نبودیم و مردم ضمن عزاداری و سوگواری، تا روزها و ماه ها از سلاح های خود برای شکار هم استفاده نمی‌کردند.

بنرهای تسلیت، ماشین های بلندگودار فضای شهر را غمگین می کند و غم را به جامعه تزریق می کند، ما باید جامعه را به سوی فرهنگ شاد سوق دهیم و رسم اشتباه را کنار بگذاریم.

پی‌نوشت: مراسم چهلمین روز درگذشت نوجوان پرپرشده، ستایش کورکور که ماه گذشته بر اثر تیراندازی اراذل در خیابان حر جان باخته بود، فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/