امکان صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس از شادگان فراهم شد

خورنا: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با بهره‌برداری از بندر تجاری شادگان، امکان صادرات با شناورهای کوچک به کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی در حاشیه بهره‌برداری از بندر تجاری شهرستان شادگان در جنوب استان خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفت، اظهار کرد: طرح ساخت بندر تجاری در شادگان از مصوبات سفر اول هیات دولت به خوزستان بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به این پروژه افزود: اعتبار ساخت بندر تجاری شادگان افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال بوده و این بندر در مدت ۲۴ ماه ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

*محرومیت زدایی/ ایجاد اشتغال پایدار/ صادرات

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال پایدار و صادرات محصولات محلی شادگان از جمله میوه و خرما از اهداف ساخت بندر تجاری این شهرستان است.

وی همچنین عنوان کرد: این بندر که در مجاورت تالاب شادگان واقع شده دارای جاده دسترسی و انباری بوده و مطمئنا باعث رونق و آبادانی مضاعف منطقه خواهد شد.

سنواتی در پایان اظهار کرد: با بهره برداری از بندر تجاری شادگان، امکان صادرات با شناورهای کوچک به کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حراتی باسلام من یک خوزستانی هستم واهل بندرماهشهر به شادگانیهای عزیز برای این موفقیت تبریک عرض میکنم وامیدوارم همیشه موفق باشن من هم میخام برم تو کار صادرات وحتما از شادگان اقدام میکنم واژ عرب زبانهای موفق وخونگرم شادگان کمال تشکر وقدردانی رادارم