استاندار خوزستان خبر داد:

تحول در منطقه آزاد اروند با گردشگری سلامت و سوخت رسانی به کشتی ها

استاندار خوزستان گفت: منطقه آزاد اروند دارای ظرفیت های بالقوه‌ای برای توسعه سرمایه گذاری و رونق تجاری است که می‌توانیم با ایجاد یک منطقه گردشگری سلامت و مسائل مرتبط با بحث سوخت رسانی به کشتی ها به تحول روز افزون این منطقه کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان امروز پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در پایان دیدار کاری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و مسئولین تلاش دارند که برخی عقب‌ ماندگی‌های استان در زمینه‌هایی چون رونق اقتصادی، توسعه سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و افزایش رفاه عمومی را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند می‌تواند نقش بسیار مهمی در زمینه رونق اقتصادی آبادان، خرمشهر، استان و حتی کشور داشته باشد اظهار کرد: این منطقه دارای ظرفیت های بالقوه‌ای برای سرمایه گذاری و رونق تجاری است که می‌توانیم با ایجاد یک منطقه گردشگری سلامت و مسائل مرتبط با بحث سوخت رسانی به کشتی ها به توسعه روز افزون آن کمک کنیم.

استاندار خوزستان در پایان ضمن اشاره به سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد به استان گفت: در این سفر در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت یکسری توافقاتی انجام شده که امیدواریم پس از به ثمر نشستن آنها شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه‌ای برای مردم باشیم.