ﺩﺑﯿﺮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻋﺎﻟﯽ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺁﺯﺍﺩ کشور:

مشکل سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در کوتاه مدت برطرف می‌ شود

ﺩﺑﯿﺮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻋﺎﻟﯽ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺁﺯﺍﺩ کشور عنوان کرد: رونق تولید و اشتغالزایی در منطقه آزاد اروند منوط به سرمایه گذاری است که این مشکل با همکاری سایر دستگاههای اجرایی در یک دوره زمانی کوتاه برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز ﺳﻌﯿﺪ ﻣﺤﻤﺪ امروز پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در پایان دیدار با استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: مناطق آزاد از ۳۰ سال پیش با هدف رونق تجاری و اقتصادی برای سرزمین اصلی تاسیس شدند که متاسفانه در این زمینه تاکنون عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مناطق آزاد باید به جایگاه اصلی خود برگردانده شوند اظهار کرد: مشکلات و نیازمندی ‌های مناطق آزاد برای حرکت در این مسیر احصا شده که با یک برنامه ریزی استراتژیک و راهبردی این مشکلات در کوتاه مدت برطرف خواهند شد.

ﺩﺑﯿﺮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻋﺎﻟﯽ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺁﺯﺍﺩ کشور گفت: مردم آبادان، خرمشهر و روستاهای اطراف منطقه آزاد اروند در زمینه اشتغال دارای مشکلات فراوانی هستند که تلاش داریم با ظرفیت سازی در این منطقه تجاری و بهره گیری از اختیارات قانونی که در اختیار داریم ضمن رفع تداخلات بین دستگاهی در جهت بهبود معیشت مردم تلاش کنیم.

محمد در پایان عنوان کرد: رونق تولید و اشتغالزایی در منطقه آزاد اروند منوط به سرمایه گذاری است که این مشکل با همکاری سایر دستگاههای اجرایی در یک دوره زمانی کوتاه محقق خواهد شد.