تقدیر فرمانده انتظامی خوزستان از کارکنان فداکار پلیس استان + تصاویر

فرماندهی انتظامی خوزستان در پنجمین روز از هفته ناجا ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی 197 و پاسخگویی تلفنی به مشکلات مردم از کارکنان پلیسی که با فداکاری و از خود گذشتگی باعث نجات جان مردم شده بودند نیز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی در خصوص عملکرد پلیس در سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و در پیام تبریک‌شان به مناسبت هفته ناجا ذکر کرده بودند ما هم در دفتر نظارت همگانی حضور پیدا کردیم تا ضمن پاسخگویی به نظرات، انتقادات و مشکلات مردمی بتوانیم خدمتگزاری بیشتری به شهروندان عزیز داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا ارتباط نیروی انتظامی در این ایام با مردم به صورت تلفنی برقرار می‌شود و مردم خواسته های خود را در حوزه انتظامی مطرح می‌کنند و در چهارچوب قانون دستورات لازم صادر می‌شود تا ان‌شاالله از مشکلات شهروندان گره گشایی حاصل شود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی، پل ارتباطی میان پلیس و مردم است و از این طریق روزانه پیام‌هایی به صورت زنده و سیستمی دریافت می‌شود، که عموماً به صورت تقدیر، انتقاد و پیشنهاد بوده و حتی اگر شکایتی هم نسبت به نحوه عملکرد کارکنان وجود داشته باشند همگی آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

سردار صالحی در پایان عنوان کرد: تعدادی از شهروندان از عملکرد بعضی از کارکنان نیروی انتظامی استان اعلام رضایتمندی داشتند چرا که در حین انجام ماموریت با از خودگذشتگی باعث نجات جان آنها در حوادث شده بودند که ما هم بر حسب وظیفه از این عزیزان تجلیل و قدردانی کردیم.