حبیب آقاجری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بیمارستان تامین اجتماعی بندر ماهشهر با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی مواجه است/ پلی کلینیک تامین اجتماعی امیدیه خدمات مناسبی به بیمه شدگان ارائه نمی‌دهد/هندیجان از داشتن درمانگاه تامین اجتماعی محروم است

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در دیدار با حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رفع مشکلات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در حوزه انتخابیه شد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، آقاجری در خصوص این نشست بیان داشت: یکی از مشکلات بزرگ کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در حوزه‌ی انتخابیه، عدم وجود مراکز درمانی مجهز این سازمان است و بیمه شدگان این سازمان باید جهت درمان به شهرستان‌های اطراف یا مرکز استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شهرستان هندیجان با وجود تعداد زیادی بیمه شده از داشتن یک درمانگاه تامین اجتماعی محروم است که پیشتر مجوز احداث درمانگاه در این شهرستان از سوی مدیرعامل وقت سازمان تامین اجتماعی اخذ شده بود اما در اختصاص زمین برای احداث آن مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با مساعدت دکتر عبدالملکی مشکل تامین اعتبار برای خرید زمین رفع شود.

آقاجری با اشاره به نارضایتی بیمه شدگان امیدیه از خدمات پلی کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان اضافه کرد: دی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان امیدیه از سال‌ها پیش به پلی کلینیک تبدیل شد و در حال حاضرامکان ارائه‌ی بسیاری از خدمات اساسی را ندارد که از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست درخواست داریم این پلی کلینیک مجددا به دی کلینیک ارتقاء پیدا کند.

در این نشست نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر شهید چمران و شهرک آیت‌الله طالقانی بندر ماهشهر را خواستار شد.

آقاجری در خصوص کمبود تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر گفت: کمبود پزشک متخصص و کادر پرستاری در این بیمارستان مشهود است و نبود بخش دیالیز، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و اتاق عمل چشم بخشی از مشکلات بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر است.

وی افزود: این بیمارستان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بندر ماهشهر و بندر امام که عمدتا از قشر کارگران زحمتکش هستند، خدمات می‌دهد که امیدواریم پس از دستور وزیر، به این مشکلات رسیدگی شود و بخش‌های مذکور راه‌اندازی شود.

همچنین در این نشست در خصوص تعیین تکلیف وضعیت طرح پتروالفین فن‌آوران، ارتقاء نمایندگی به اداره کار در هندیجان، احداث ساختمان اداری برای اداره کار بندر ماهشهر و امیدیه و تامین اعتبار جهت احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در بندر ماهشهر و بندر امام پیگیری‌های لازم انجام شد.