آیین استقبال از دانشجومعلمان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان بهبهان برگزار شد

 

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه با حضور دکتر جرفی مدیر پردیس های استان خوزستان ، دکتر منظری معاونت محترم آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی استان ، خانم دکتر زنگنه مسئول نظارت و ارزیابی استان ، دکتر عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان و معاونین ایشان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر سبحانی جو سرپرست دانشگاه با عرض تبریک و خوش آمد گویی به دانشجویان جدید الورود و عرض خیر مقدم به همه حاضرین با اشاره به جایگاه تربیت معلم در عصر دانایی و فناوری، تربیت معلم فکور، اندیشه ورز، ازش محور و اخلاق گرا را به عنوان مهمترین رسالت دانشگاه فرهنگیان در جهت تحقق حیات طیبه اسلامی بر شمرد و با تأکید بر عنایت ویژه مقام معظم رهبری به تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان از مسئولین استان و شهرستان درخواست کردند به مسئله تربیت معلم به عنوان یک مسئله ملی و حاکمیتی ،توجه ویژه داشته باشند.

در همین راستا از مدیریت آموزش و پروش بهبهان جهت تأمین خوابگاه واحد خواهران به منظور حفظ و توسعه مرکز دخترانه آیت اله وحید بهبهانی طلب مساعدت کرد.

پس از آن دکتر جرفی مدیر استانی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در سخنانی با تبریک به نو دانشجو معلمان به سبب قبولی در دانشگاه استراتژیک و ماموریت محورفرهنگیان این موفقیت را بسیار مهم و با ارزش دانستند و با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان و جایگاه آن در نظام حمهوری اسلامی و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری براهمیت این دانشگاه از دانشجو معلمان خواستند که قدر این فرصت را بدانند و به سلاح علم و تقوا مسلح شوند تا در آینده بتوانند بهترین تربیت کنندگان فرزندان این مرز و بوم باشند.

در ادامه مراسم با حضور مسئولین از خدمات و زحمات استاد افشون رئیس دانشگاه بهبهان که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر بعمل آمد.

همچنین میثاق نامه معلمی توسط دانشجو معلمان قرائت شد و برنامه با برگزاری نماز جماعت و همچنین حضور دانشجومعلمان در یادمان شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهدا خاتمه یافت.