نشست استاندار خوزستان با فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان + تصاویر

نشست استاندار خوزستان با فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان امروز سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خورنا استاندار خوزستان در این نشست اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی است وظیفه ما این بوده و هست که این هفته را گرامی بداریم و از زحمات شبانه روزی فرماندهان و نیروهای جان برکف ناجا تقدیر و تشکر به عمل بیاوریم.

نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

صادق خلیلیان افزود: حفظ امنیت و نظم جامعه مرهون تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های محترم آنهاست و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند که بر روح و روان آنها درود می‌فرستیم.

وی به نشست‌‌های فرمانده انتظامی استان با شیوخ، سران طوایف و قبایل، بزرگان و متنفذان اجتماعی اشاره کرد و گفت: تشکر می‌کنم از زحماتی که کشیدید و این همبستگی باید در استان بین همه اقشار، گروه‌های مرجع، مردم شریف، رسانه‌ها و .. وجود داشته باشد و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم امنیت، عمران و آبادانی خوزستان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

رئیس شورای تامین استان خوزستان بیان کرد: امیدوار هستم که همه جامعه، اقشار مختلف و نیروهای نظامی انتظامی و مردم دست به دست هم بدهیم و بتوانیم استانی پیشرفته و آباد داشته باشیم.

خلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: امنیت این استان که بر عهده نیروی انتظامی است سبب ساز رشد و توسعه خواهد بود و طبیعتا اگر مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان را برطرف کنیم به حفظ نظم و امنیت این استان کمک کردیم، به همین خاطر ما بایستی دست در دست هم دهیم و شاهد یک استان آباد و پیشرفته باشیم.

کارکنان نیروی انتظامی فرزندان خدوم و تلاشگر مردم هستند

در پایان این نشست نیز فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته ناجا در جمع خبرنگاران گفت: کارکنان نیروی انتظامی فرزندان خدوم و تلاشگرمردم عزیز ایران اسلامی هستند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آنان را به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد می‌کنند.سردار سید محمد صالحی بیان کرد: نیروی انتظامی به معنای واقعی برای تامین امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی در حال کار، فعالیت، تلاش و مجاهدت هستند و حاصل آن امنیتی است که در استان است.

وی در پایان عنوان کرد: در این جلسه در خصوص ارتقاء امنیت اجتماعی بحث و تبادل نظر شد و برنامه ریزی و تصمیمات خوبی صورت گرفت که انتظار داریم با اجرایی و عملیاتی شدن تصمیمات و مصوبات این جلسه شاهد ارتقاء امنیت در بین شهروندان عزیز استان خوزستان باشیم.