بهره‌مندی مددجویان روستایی بندر ماهشهر از تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر از اعطای تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی به ۶۰ خانوار از مددجویان روستایی در این شهرستان خبر داد.

علی روشن دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا بیان داشت: این خانوارهای مددجوی روستایی در نیمه اول سال جاری برای بهره‌مندی از تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در قالب طرح مسکن محرومین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی و پس از تکمیل پرونده برای عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: رقم تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی یک میلیارد ریال با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر اضافه کرد:  علاوه بر تسهیلات یاد شده، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از سوی دولت و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای احداث مسکن با زیربنای ۵۰ مترمربع به صورت بلاعوض به مددجویان روستایی همراه با پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت می‌شود.

روشن تاکید کرد: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بندر ماهشهر که در روستاها سکونت دارند می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد در این طرح ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح بهره ببرند.

چهار هزار و ۶۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر هستند  که از این تعداد، ۸۰۰ خانوار روستایی می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *