امام جمعه خرمشهر: تولیدات داخلی حمایت شوند/تبلیغات کم است

خورنا: امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه باید تبلیغات در خصوص کالاها و تولیدات داخلی بیشتر شود، گفت: این امر نیازمند توجه و برنامه‌ریزی صحیح و مضاعف مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام  سیدنبی موسوی در نماز جمعه این هفته شهرستان خرمشهر در جمع نمازگزاران اظهار داشت: وجود دلال‌ها و واسطه‌گران در بازار موجب گرانی‌های اخیر و ایجاد مشکلات برای مردم شده است.

وی ادامه داد: مطمئناً احتکار، گرانی‌ها را به دنبال داشته و همین امر کشور را به سوی مشکلات ریز و درشت سوق داده و عرصه را برای بسیاری از مردم تنگ‌تر کرده است.

*تولید در مسائل اقتصادی حرف نخست را می‌زند

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: تولید در مسائل اقتصادی حرف نخست را می‌زند و این موضوعی‌‌ است که مسئولان باید با جدیت در مورد آن دقت و همت به خرج دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که بسیاری از کالاهایی که امروز در کشورمان تولید می‌شود با برچسب خارجی روانه بازار شده و عرضه می‌شوند.

موسوی عنوان کرد: کالاهای وارداتی طرفدار بیشتری دارند و همین امر تولیدات داخل کشور را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه باید تبلیغات در خصوص کالاها و تولیدات داخلی بیشتر شود، افزود: این امر نیازمند توجه و برنامه‌ریزی صحیح و مضاعف مسئولان است.

*قیمت اجناس هر چه بیشتر نظارت شوند

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به گرانی اجناس در بازار شهرستان خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: کالاهایی که در بازار این شهرستان عرضه می‌شوند از شهرهای همجوار این منطقه نیز گران‌تر بوده و همین امر موجبات نارضایتی شهروندان را رقم زده است.

وی در پایان ابراز داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید بر قیمت اجناس و کالاهای موجود در بازار این شهرستان نظارت و دقت بیشتری کند.