معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد:

عامل انسانی بشترین تاثیر در حوزه وقوع تصادفات

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان در دومین روز از هفته ناجا در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک گفت: عامل انسانی بیشترین تاثیر در تصادفات جاده‌ای و درون شهری را دارد.

به گزارش خورنا سرهنگ مختار حیدری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک ضمن تبریک هفته ناجا به کلیه کارکنان و خانواده های آنها اظهار داشت: این همایش برای تقدیر از هموطنانی است که در حوزه ترافیکی همکاری خوبی را با نیروی انتظامی داشتند و هیچگونه تخلف ترافیکی نداشتند.

وی با بیان اینکه امنیت ترافیکی یکی از موضوعاتی بسیار مهم حوزه امنیت است، گفت: بخش عمده هزینه‌های که جامعه از نظر انسانی و مادی متحمل می‌شوند ناشی از تصادفات است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عامل انسانی بیشترین تاثیر در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد، بیان داشت: برای کاهش خسارات ناشی از آموز ترافیکی لازم است که کار آموزش از دوران مهدکودک و دبستان شروع شود تا به صورت یک فرهنگ و باور نهادینه شود.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: انتظار ما از هم استانی این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به فرزندان خود در نیروی انتظامی برای کاهش خسارت و هزینه‌های که بر اثر سوانح رانندگی متحمل می‌شوند، کاهش دهند.

گفتنی است در پایان مراسم از تعدادی از همیاران پلیس و رانندگان قانونمند با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.