دستگیری اعضای باند توزیع مشروبات الکلی در آبادان

خورنا: احمد چنداز اظهار داشت: باتوجه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخورد با متخلفان با شدت بیشتری در حال انجام است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: با درایت و هوشیاری پرسنل نیروی انتظامی باند بزرگ و ۹ نفره تهیه و توزیع مشروبات الکلی در آبادان دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.
فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از این باند، افزود: در راستای انهدام این باند ۲ هزار و ۷۰۰ قوطی مشروبات الکلی از این باند کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: همچنین از این باند توزیع مشروبات الکلی یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز کشف و به مقامات قضایی تحویل داده شد.
چنداز با اشاره به اقدامات اخیر نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت اجتماعی و ناامن کردن فضا برای سارقان  تصریح کرد: براساس تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی ۱۳ سارق در آبادان شناسایی شدند.
وی گفت: در همین راستا ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در از این ۱۳ سارق کشف و ضبط شد و سارقان نیز به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه همه تلاش نیروی انتظامی آبادان در راستای ایجاد امینت و آرامش شهروندان است، اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم با احتیاط و دقت هر چه بیشتر از وسایل شخصی خود چه در منزل و چه در خیابان مراقبت کنند و در صورت نیاز با شماره ۱۱۰ پلیس تماس حاصل کنند.
وی گفت: نیروی انتظامی آبادان در اجرای قانون از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با مجرمان بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد کرد.
چنداز خاطرنشان کرد: در واقع تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم آبادان است و به‌زودی این طرح به شکل جدی تشدید خواهد شد.
وی افزود: همکاری خانواده‌ها در راستای اجرای مطلوب این طرح بسیار تأثیرگذار خواهد بود و معتقدیم که امنیت پایدار با مشارکت و حضور مردم محقق می‌شود و در این راستا امیدواریم مردم همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.
فرمانده انتظامی آبادانگفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مدون و جامع این طرح را به‌نحو مطلوبی در سطح شهرستان آبادان اجرایی کنیم.