امام جمعه شهر چمران: وضعیت امنیت شهر چمران به هیچ عنوان مطلوب نیست/ شورای تأمین شهرستان چاره‌اندیشی کنند/ سرقت‌ها علنی و غیر قابل کنترل شده است

امام جمعه شهر چمران با انتقاد از وضعیت امنیت در این شهر گفت: شورای تأمین شهرستان برای حل این معضل چاره‌اندیشی و اقدام کند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی  اظهار کرد: شهر چمران به لحاظ امنیت به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و سرقت‌ها به شدت افزایش یافته و علنی شده است.

وی افزود: سرقت کابل‌های زیرزمینی و تخریب زیرساخت‌های شهر از یک طرف و سرقت از اماکن دولتی و عمومی و منازل نیز از طرف دیگر وضعیت بسیار نامطلوبی را در شهر چمران رقم زده است.

امام جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: شب گذشته سارقان از ساعت ۲۰ آغاز به سرقت دیواره‌های فلزی مهدکودک واقع در کمپ خیام کردند و تا صبح غیر از اسکلت این مکان چیز دیگری باقی نماند و اثری نیز از گشت کلانتری نبود.

عبادی ادامه داد: سارقان به همین مقدار اکتفا نکرده و وارد مدرسه همجوار مهدکودک شده و اموال آن را نیز به غارت و تاراج بردند و آب نیز از آب تکان نخورد.

وی با اشاره به گستردگی حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ چمران، عنوان کرد: سرقت احشام در روستاها نیز افزایش داشته و سارقان مسلح به راحتی اقدام به سرقت دام روستاییان می‌کنند.

امام جمعه شهر چمران در پایان متذکر شد: از شورای تأمین شهرستان بندر ماهشهر انتظار می‌رود فکر چاره‌ای برای این وضعیت کرده و دغدغه اصلی شهروندان شهر چمران که امنیت مطلوب و مناسب است، را رفع کنند.