رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر: دانش‌آموزان هرچه سریعتر جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از والدین دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال خواست با بردن فرزندان خود به مراکز واکسیناسیون نسبت به واکسینه کردن آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر، دکتر محمد شنبدی درخصوص اهمیت تزریق واکسن کووید ۱۹ برای دانش آموزان گفت: نظر به کاهشی شدن انتقال زنجیره ویروس کرونا در سطح شهرستان و اینکه در فصل پاییز دچار اپیدمی انفلونزا نیز هستیم، از والدین گرامی می‌خواهیم هر چه سریعتر فرزندان ۱۲ تا ۱۸ ساله خود را به مراکز واکسیناسیون برده و نسبت به واکسینه کردن آنها اقدام کنند.

وی افزود: از مسئولین آموزش و پرورش انتظار داریم نسبت به راهنمایی، هدایت و ترغیب اولیا برای مراجعه و انجام واکسیناسیون فرزندانشان اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس شبکه و درمان شهرستان بندرماهشهر تاکید کرد: واکسن در نظر گرفته شده برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یک واکسن مطمئن و مورد تایید است و امیدواریم والدین از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کنند و با تزریق واکسن سطح ایمنی فرزندانشان را افزایش دهند تا در پیک احتمالی بعدی کرونا دچار مشکل نشوند.