اقدام زیبای خیر شوشتری مقیم امریکا

 

 

*⭕بخش مراقبت های ویژه شماره ۳ (ICU3) بیمارستان خاتم الانبیا(ص) توسط خانواده نیکوکار نوید احداث می شود*

 

? معاون توسعه مدیریت و منابع و مسئول امور خیرین و سازمان های مردم نهاد دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ساخت بخش مراقبت های ویژه شماره ۳ (ICU3) بیمارستان خاتم الانبیا(ص) توسط خانواده نیکوکار نوید که از شوشتری های مقیم کشور آمریکا هستند خبر داد.

 

? به گزارش وبدا شوشتر، مهندس حجت بااحمدی اظهار کرد: این خانواده نیکوکار که توسط نماینده تام الاختیار خود حاج آقا شرف الدین با دانشکده علوم پزشکی شوشتر در ارتباط بوده و در احداث پروژه های حوزه سلامت زادگاهشان مشارکت فعال دارند پیش از این نیز بخش گاما اسکن را در این بیمارستان احداث کرده بودند.

 

? وی افزود: ساخت بخش مراقبت های ویژه شماره ۳ (ICU3) خاتم الانبیا(ص) در شرایط همه گیری کرونا اقدام ارزشمندی است که با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از جانب خانواده نیکوکار نوید انجام می شود و دانشکده علوم پزشکی و وزارت بهداشت نیز هزینه های تجهیز این بخش را تقبل خواهند کرد.

 

? بااحمدی در پایان عنوان کرد: اعتماد خیرین به دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مشارکت آنان در ساخت پروژه های سلامت که منافع آن متوجه عموم مردم شریف شهرستان است مایه مباهات و افتخار است و صمیمانه از اقدامات ارزشمند تمامی خیرین حوزه سلامت تقدیر و تشکر می کنیم. / وبدا شوشتر

منبع