تماشاگر اهانت‌گر نه آبادانی و نه خوزستانی بود

خورنا: غلامحسین پیروانی یکشنبه‌شب پس از تساوی سه بر سه مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: خوشحالم که جلوی تماشاگران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روسفید شدیم ولی می‌توانستیم با کمی دقت برنده بازی باشیم.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی در همین خصوص افزود: سال گذشته در مقابل همین تیم تراکتورسازی در آبادان ۳ بر یک بازنده شده بودیم اما با این نتیجه‌ای که امروز به دست آوردیم نشان دادیم که روند روبه جلویی داشته‌ایم.
سرمربی نفت آبادان در مورد عملکرد بازیکنان خود گفت: خط دفاعی ما امروز روز خوبی را داشت اما حبیب دهقانی؛ دروازه‌بان‌مان تیم فوتبال صنعت‌نفت دو اشتباه کرد که همان‌ها تبدیل به گل شد. از این موضوع ناراحت نیستم چون همین دروازه‌بان مقابل ملوان بهترین بازیکنان ما بود.
پیروانی در خصوص بطری آبی که در پایان مسابقه به سمت وی پرتاب شد، گفت: کسی که این بطری را پرتاب کرد نه تنها آبادانی بلکه خوزستانی نبود.تماشاگران آبادانی به هیچ عنوان با مربی خود چنین رفتاری را نمی‌کنند.
وی از دیدار بعدی تیمش در مقابل راه‌آهن گفت و خاطرنشان کرد: بازی‌های بیرون از خانه همیشه سخت است اما برای پیروزی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم یک روز خوب را پشت‌سر بگذاریم ولی نباید به خاطر برد قبلی خارج از خانه مقابل ملوان بندرانزلی مغرور شویم.
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در با نتیجه سه بر سه در مقابل تراکتورسازی تبریز متوقف شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *