آب و برق اداره ورزش و جوانان آبادان به علت بدهی قطع شد

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: آب و برق مجموعه‌های ورزشی آبادان به دلیل بدهی قبلی از صبح امروز قطع شد و ورزشکاران جوان رشته‌های مختلف به دلیل غیرقابل استفاده شدن اماکن ورزشی به خانه‌های خود بازگشتند.

غلامرضا خنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: امروز آبادان شاهد تعطیلی تمام رشته‌های ورزشی‌اش بود.

وی ادامه داد: بدهی‌های آب و برق اداره ورزش و جوانان این شهرستان مربوط به سال‌های پیش جنگ تحمیلی بوده و این امر امروز گریبانگیر ورزش آبادان شده است.

*دولت حمایت کند/ گرمای سالن‌های ورزشی کلافه کننده است

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خاطرنشان کرد: در این خصوص دولت باید تمهیداتی اندیشیده و حمایتی از ورزش آبادان کند، چراکه با این روند ادامه کار برای ورزشکاران بسیار مشکل است.

وی تصریح کرد: وقتی روزها گرم سال فرا برسد، دیگر نمی‌توان قطعی آب و برق را تحمل کرد و همین امر موجبات دلسردی ورزشکاران را رقم می‌زند.

*ارائه تسهیلات برای پرداخت بدهی‌ها

خنفری اضافه کرد: مسئولان باید راهکاری را اتخاذ کرده و با ارائه تسهیلات به اداره ورزش و جوانان آبادان درصدد پرداخت بدهی‌ها برآیند و یا قسط‌بندی بدهی، مشکل ورزش و ورزشکاران آبادانی را هرچه سریع‌تر مرتفع سازند.

*قادر به پرداخت نیستیم/ میزان بدهی قابل قبول نیست

وی در پاسخ سئوال خبرنگار فارس در آبادان مبنی بر میزان بدهی اداره ورزش و جوانان این شهرستان عنوان کرد: اداره آب و برق، ۵۰ میلیون تومان بدهی را برای اداره ورزش آبادان محاسبه کرده که متأسفانه ما به هیچ وجه قادر به پرداخت این مبلغ نیستیم و البته این میزان بدهی را نیز قبول نداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: به هر حال بدهی ۳۰ ساله این اداره به ادارات آب و برق امروز گریبانگیر ورزش آبادان شده و به جرأت می‌توان گفت که مجموعه ورزشی دهداری را به ستوه آورد.

*تنها متضرران این روند، جوانان هستند

وی در پایان با بیان اینکه مسئولان بدانند، تنها متضرران این روند جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم هستند، ابراز داشت: بدهی‌ این اداره یا باید بخشیده شود و یا هرچه سریع‌تر برای پرداخت آنها چاره‌ای ارائه شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *