آب اهواز، پنجشنبه قطع می شود

خورنا: در حالی که پیش از این اعلام شده بود که آب لوله کشی شهر اهواز از امشب به مدت ۲۴ ساعت قطع می شود، این زمان برای دومین بار تغییر کرد. روابط عمومی آبفا اهواز لحظاتی پیش اعلام کرد که جهت رفاه حال شهروندان و با توجه به اینکه ادارات و مدارس شهر اهواز در روز پنجشنبه تعطیل هستند، آب اهواز از ساعت ۲۳ روز چهارشنبه (۲ اسفند) تا ساعت ۲۳ روز پنجشنبه (۳ اسفند) قطع خواهد شد

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که آب لوله کشی شهر اهواز از امشب به مدت ۲۴ ساعت قطع می شود، این زمان برای دومین بار تغییر کرد.

روابط عمومی آبفا اهواز لحظاتی پیش اعلام کرد که جهت رفاه حال شهروندان و با توجه به اینکه ادارات و مدارس شهر اهواز در روز پنجشنبه تعطیل هستند، آب اهواز از ساعت ۲۳ روز چهارشنبه (۲ اسفند) تا ساعت ۲۳ روز پنجشنبه (۳ اسفند) قطع خواهد شد.

در اطلاعیه نخست آبفا آمده بود که آب لوله کشی شهر اهواز از ساعت ۲۳ یکشنبه (۲۹ بهمن) تا ساعت ۲۳ دوشنبه (۳۰ بهمن) قطع خواهد شد که این زمان تغییر یافت. در اطلاعیه دوم نیز اعلام شد که آب شهر اهواز از ساعت ۲۳ سه شنبه (اول اسفند) تا ساعت ۲۳ چهارشنبه (دوم اسفند) قطع می شود.

تعمیرات در تصفیه خانه آب شماره ۲، علت این قطعی اعلام شده است. با توجه به این‌که تصفیه‌خانه شماره ۲ بیش از ۸۰ درصد آب اهواز را تامین می‌کند و زمانی که متوقف شود، بر روی تصفیه‌خانه شماره یک تاثیر می‌گذارد، به همین علت آب شهر اهواز قطع می‌شود. خط ۱۴۰۰ متری تصفیه‌خانه شماره ۲ با مشکل مواجه شده است و به دلیل این‌که در فصل تابستان مصارف آب افزایش می‌یابد، تعمیر این خط در فصل‌جاری ضروری است.