تمهیدات لازم برای چهارشنبه سوری در شوشتر اندیشیده شد

خورنا: فرماندار شوشتر گفت: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال در شوشتر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شوشتر اظهار کرد: برای بررسی شرایط در آستانه چهارشنبه آخر سال جلسه ویژه‌ای در شورای تامین شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در این راستا هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مرتبط انجام شده و دستگاه‌ها در این ایام آماده باش خواهند بود.

*مشکلات میراث فرهنگی را فعلا تذکر می‌دهیم

فرماندار شوشتر اظهار کرد: مشکلات در حوزه میراث فرهنگی را در شرایط کنونی تنها به مدیران مرتبط تذکر می‌دهیم و در این باره به دنبال تغییر هستیم.

وی با اشاره به اینکه مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر در این جلسه شرکت نکرده است، خاطر نشان کرد: همه مسئولان شوشتر برای سامان‌دهی سایت‌های تاریخی در این جلسه جمع شده‌اند ولی مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر در جلسه حضور ندارد و این خود جای تاسف است.

نجفی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تنها به دنبال رفع مشکلات هستیم و به این منظور جلسه مشترکی با مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان برگزار خواهیم کرد.

*از ظرفیت انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی استفاده شود

فرماندار شوشتر اظهار کرد: باید از ظرفیت بالقوه دوستداران میراث فرهنگی شوشتر استفاده شود تا بتوان از نیروی پیگیری مثال‌زدنی آنها در امور مختلف مرتبط با میراث فرهنگی استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: دوستداران میراث فرهنگی در راستای پیگیری مشکلات بسیار سخت‌کوش و پرتلاش ظاهر می‌شوند و در این راستا وجود آنها برای شوشتر نعمتی بزرگ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *