پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی حضور مهمانان نوروزی در آبادان

خورنا: فرماندار ویژه آبادان از پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور آبادان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: سال گذشته بر اساس آمارهای دریافت شده بیش از ۴ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز به آبادان سفر کردند.

وی افزود: برای سال جدید نیز پیش‌بینی می‌شود ۲۰ درصد به تعداد مسافران نوروزی سال قبل آبادان افزوده شود.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: این نشان‌دهنده آن است که مسئولان ادارات و کمیته‌های هشت گانه ستاد نوروزی باید نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد بیشتر کار کنند.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: در این راستا لازم است طرح توسعه خدمات دستگاهی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مهمانان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: گسترش حوزه عملکرد ادارات و دستگاه‌های مختلف در همه سطوح به‌گونه‌ای که همه درگیر کار و خدمت‌رسانی شوند نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: مسئولان کمیته‌ها آمادگی‌ خود را برای دقیقه ۹۰ و روزهای پایانی سال نگذارند و از اکنون نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات تخصصی اهتمام ورزند.

ایلخاص‌زاده افزود: همچنین لازم است دستگاه‌های مختلف به منظور انجام خدمات بهتر و مناسب تر در تعامل کامل با یکدیگر قرار گیرند.

وی گفت: زیباسازی شهر و برگزاری برنامه‌هایی برای ایجاد نشاط در بین مردم و مهمانان نوروزی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: از این ایام می‌توان در جهت اشتغال‌زایی نیز استفاده کرد و با انجام برنامه‌ریزی مناسب زمینه اشتغال را برای تعدادی از متقاضیان با عرضه محصولات سنتی و صنایع دستی مختص منطقه فراهم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *